środa, 14 października 2015

Współpraca z LASHVOLUTION 2 miesiąc

Witajcie!

Dużo się nie zmieniło w długości od ostatniego miesiąca, ale za to zaczęło się wyrównywać. Jestem bardzo zadowolona z efektów, teraz już nie mam jednego długiego włosa, bo teraz mam dwa długie włosy:) A reszta dorosła trochę i nie widać już tak extremalnej różnicy. 



Widać, że są dłuższe. Specjalnie do zdjęć pomalowałam je tusze, po miesiącu była henna a teraz tusz. Dla podkreślenia efektu, bo niestety światło w domu mam koszmarne. 

Rozpoczęcie testów:


Po 1 miesiącu:
 (widać z lewej jedną długą rzęsę)

 Po 2 miesiącach:



Rzęsy dorosły, stały się bardziej wyrównane i na pewno są długie. Z gęstości nie widzę różnicy, z grubości też nie, ale zawsze wolałam długie niż grube.  Dolnych nie ruszałam, są naturalne. 

Tutaj z miarką, ALE jest to takie o mierzenie, bo rzęsa jest wygięta, nie prosta. Najdłuższa wygięta dochodzi do 11,5 cm, a prosta do 13 mm. 




Podsumowując: używanie jest bajecznie łatwe, nie mam podrażnienia, uczulenia czy czegokolwiek złego. Rosną szybciej i są dłuższe. Zaczęły po pomalowaniu odbijać się na górnej powiece, co nigdy mi się nie zdarzało.  



Najdłuższe mają ok 13 mm , pozostałe spokojnie dochodzą ok 8-9 mm. Stały się mniej zróżnicowane w długości i wyglądają dużo lepiej :)

2 komentarze:

  1. Prawie jak firanki! Super :)) I nie trzeba przedłużać! Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia życzę :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście mam sceptyczne podejście do tego typu odżywek, może wystąpić wiele skutków uboczny, może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies