piątek, 5 grudnia 2014

SAIPAN - zabieg regenerujący i wyszczuplający Jadwiga

Witajcie!

Teraz opis zabiegu, który widziałam z bliska że działa.  Mowa o SAIPAN - zabieg regenerujący i wyszczuplający Jadwiga. Zabieg oparty na body wrappingu, czyli owijaniu folią. Fajny, bo można go wykonać w domu. Trzeba mieć tylko dużo czasu i foli:) Wykonywałam ten zabieg, więc przyjrzałam się dobrze rozstępom koleżanki:) Było różowe i lekko widoczne. Po zabiegu osoba zawijana widziała jakby jej się uda wyszczupliły:) Nie wiem ile to prawdy, bo nie mierzyłyśmy obwodu. 

http://www.madric.pl/upload/jadwiga_saipan.png

Najpierw należy wykonać peeling dla lepszego efektu, następnie rozrabiamy puder z wodą i jedziemy z pędzlami:) Po nałożeniu, obwijamy folią i leżymy przykryte dodatkowo folią samochodową (tą złoto-srebrną). 

Efekty widziałam od razu: rozstępy z koloru różowego zmieniły się w cieliste, przed zabiegiem było je widać gołym okiem - po musiałam ich poszukać, bo nie rzucały się w oczy. 

Cena za 1 kg to 186 zł (ze zniżką 30%) 


Co myślicie o tym zabiegu?

4 komentarze:

  1. Nie używałam jeszcze żadnych kosmetyków Jadwigi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi świetnie, choć na moje stare rozstępy już nic nie pomoże ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o nim, ale może faktycznie warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies