poniedziałek, 21 lipca 2014

Lotion Professional termo- spray

Witajcie!

Dzisiaj przyszła pora na recenzję dość starych już dla mnie kosmetyków. W konkursie wygrałam dwa spraye do loków. Jeden dałam mamie, drugi zachowałam dla siebie. Firma Lotion Professional wyprodukowała termo - spray do loków. Mała, wygodna buteleczka a wygodnym atomizerem. Nie ślizga się w ręce, co często się mi zdarza przy mokrych włosach. Ma zapewniać termoochornę i loki. Termoochrona jest kiepska, mam porównanie ze specjalnym produktem do takiej ochrony i po tym sprayu nie widać żadnego działania. A loki? Sam w sobie nie powoduje ich powstawania, działa jako dodatek (w mojej wyobraźni). Psikałam i dużo i mało, ale efektów nie widać. 



Opis producenta:
Termo - Spray do stylizacji loków przeznaczony jest dla osób modelujących włosy przy użyciu lokówki lub suszarki. Spray skutecznie chroni włosy przed destrukcyjnym działaniem wysokiej temperatury. Ułatwia modelowanie włosów eksponując loki. Wzbogacenie produktu o formułę stylizującą zwiększa trwałość fryzury zachowując jej sprężystość a dodatkowe składniki nadają włosom połysk i gładkość. 
Ochrona do 220 C. 

Cena: 16zł / 125ml

Cena duża jak na kosmetyk, który nie działa. Nie czułam termoochorny, nie poprawiał trwałości fryzury, nie utrwalał loków, nie widziałam gładkości czy blasku. 

5 komentarzy:

  1. Pamiętam te produkty z dzieciństwa, stosowała je moja... babcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam jakąś dwufazową odżywkę i była całkiem fajna :)
    Nie wiem, czy tego też nie mam w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam loków, więc nie wypróbuję ;-) W sumie z tego co piszesz, to nie mam czego żałować ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies