środa, 19 lutego 2014

Zimowe akcesoria: termoforek i czapka kocie uszka

Witajcie!

Moje zimowa wish lista pomału się skraca. Kupiłam kilka gadżetów, o których marzyłam. Niestety jest za ciepło a ja nie dojeżdżam regularnie nigdzie żebym intensywnie z nich korzystała. 


Na pierwszy ogień poszedł termoforek z Empiku. Jest malutki, mieści się do kieszeni i słodki. Kupiłam na promocji za 14,90 (inne kolory był od 12,99 aż do 15,99). W środku ma plastikowy wypełniacz z blaszką, którą się łamie. Niestety moje doświadczenia są bardzo małe. Blaszkę przez ubranko ciężko złamać, ale jak wrzuciłam do torebki to czymś przygniotłam i momentalnie pękła. Dlatego noszę go w opakowaniu, w którym go kupiłam. W tedy nic go nie ściśnie:) Grzeje chwilkę, o co bym nie podejrzewała to maleństwo. 

Jestem zadowolona z zakupu i jeśli coś się stanie na pewno kupię ponownie. 


Od dawna chciałąm mieć czarną czapkę (a w marzeniach miałą uszka). Niestety cena od 50 zł w górę za czapkę (!) albo brak koloru czarnego w tańszych czapkach długo mnie męczył. Przez przypadek weszłam do sklepu Accessories i znalazłam to cudo. Początkowa cena to 99,99 zł - nie wiem kto by ją kupił za taką cenę, to tylko głupia czapka. Ja upolowałam ją za 19,99 zł. Jest po prostu boska, dobrze się trzyma głowy (inne czapki po prostu mi zjeżdżały z włosów) i grzeje. Do tego robi zamieszanie i każdy na mnie patrzy:)





Co myślicie o kocich czapkach? 
Mini termofor to dobrze rozwiązanie na zimę? 

9 komentarzy:

  1. Pozytywnie zwracać uwagę, to jest coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam zwykły duży termofor i lubię go kłaść na podbrzusze średnio raz na miesiąc;) a czapuszka super sama bardzo chciałam mieć taką kocią ale nigdzie nie znalazłam w normalnej cenie więc skończyło się na kociej opasce z New Yorkera za 9.99 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukałam też kocich opasek, ale nie było żadnej w normalnej cenie

      Usuń
  3. Czapka mi się podoba jest słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam termofor z empiku ale taki duży i codziennie wieczorem grzeję się (i trzyma baaaardzo długo) a o takim malutkim pomyśle! co do czapki - dla mnie - kociary jak najbardziej strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna czapa :) ale mam nadzieję, że to już koniec zimy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oh termofor dostalam ostatnio i ciagle sie nie moge nadziwic jaki to cudowny umilacz czytania w lozku:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies