niedziela, 26 maja 2013

Czy pamiętacie o nakładaniu kremu na szyję?

Witajcie,


Temat niby znany, ale ostatnio siostra pouczała mnie, że źle nakładam krem na szyję. Fakt nigdy się nie wczuwałam, w którą stronę się nakłada - byle nakładać. 

Jestem zadowolona z siebie bo:

- zawsze stosuję krem na szyję i dekolt - to mój nawyk. Bardzo pomogło stosowanie kremu z napisem "nanieś na szyję i dekolt" - niby oczywiste, ale jak się to czyta 2 razy dziennie to się pamięta.
- oglądałam kilka filmów o masażu twarzy i podkradłam kilka ruchów - faktycznie pomagają wniknąć kremowy szybciej! 

Zamierzam zmienić:

- na skórze szyi krem należy rozprowadzać od dekoltu ku brodzie. Poprawia to krążenie w naczyniach włosowatych, a przede wszystkim chroni skórę przed wiotczeniem. Takie małe coś a może pomóc, warto zmienić kierunek smarowania

- masaż ma obejmować całą szyję: przód, boki i tył. I teraz wiedzę, że o tyle zapominam :)

- wklepywanie kosmetyku zaczynamy od środka i posuwamy się okrężnymi ruchami na boki


---

Zmieniłam wygląd bloga, bo mam problemy z różowym kolorem na obrazku. U mnie w komputerze jest biały, a po wgraniu zmienia się na róż :/ Bardzo podoba mi się moje nowe animowane menu:)

14 komentarzy:

  1. hm.. a ja powiem szczerze, że nawet nie wiedziałam, że należy nakładać krem na szyję i dekold :> . teraz będę wiedzieć. :D

    baardzo fajny nowy wygląd bloga.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto o tym pisać, szyja zdradza wiek bardzo często

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie ostatnio zaczęłam zwracać na to większą uwagę :) Ale techniki są bardzo fajne, postaram się wdrożyć w życie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nigdy nie zwracałam uwagi na sposób kremowania, bo byłam z siebie bardzo dumna, że w ogóle pamiętam o szyi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiś czas temu uświadomiła mnie znajoma kosmetyczka i pilnuję się aby smarować szyję i dekolt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł z menu bardzo bardzo fajny :) szkoda tylko, że ikonki nie są delikatnie większe. A co do szyi to ja jestem z tych osób co ciągle zapominają, żeby ją kremować :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z racji wieku powinnam pamiętać, ale jakoś mi to umyka. Na dekolt zawsze nakładam balsam...i szyja też coś z tego dostanie, ale nie wiem czy balsamowanie można uznać za kremowanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam i robię to regularnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zawsze nakładam krem na szyję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak by nie patrzeć twarz zaczyna się od czoła a kończy na mostku :)
    Od pewnego czasu, a konkretniej od momentu kiedy zaczęłam uczyć się w weekendy kosmetyki, zaczęłam bardziej przykładać wagę do pewnych spraw pielęgnacyjnych :) Ostatnio miałyśmy np. zabiegi na ciało. mmmm jak przyjemnie i pachnąco było, a gładkie wyszłyśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeśli mam być szczera, to zaniedbuję ten rytuał :(
    a przecież tak niewiele wysiłku to kosztuje...
    ten post dał mi do myślenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak samo pomyślałąm, niby takie proste i łątwe to dlaczego tego nie robię? I zaczełam

      Usuń
  12. U mnie to równie bywa, można powiedzieć ze jak sobie przypomnę choć wiem ze to błąd

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie zwracałam uwagi na szyję, jakoś nie przyszło mi do głowy że może wymagać takiej pielęgnacji jak np. twarz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies