środa, 10 kwietnia 2013

Co polecam a co nie #4

Witajcie,


Ten miesiąc mija mi pod wpływem tvn player. Lubię szczególnie ostatni dzwonek. Jest tam prawdziwy misz masz, ale ma to swój urok. Można obejrzeć od top model dla psów po Magdę Gesller. 

Z polecanych seriali, filmów i programów wybrałam:
- Top model dla psów - dziwnie było oglądać jak ktoś chciał swojego psa zmienić w Paris Hilton. 

- Taniec marzenie mojej mamy - bardzo ciekawy program o tańcu małych dziewczynek. W końcu każdy marzy o karierze tancerki, ale nie doceniamy jaki to trud. 

- Klinika urody, sexy mama - programy urodowe, dla rozrywki

-Polowanie na synową- dla mnie program bez sensu, 3 kobiety walczą o miłość mężczyzny, a wybiera jego matka. Heloł?! Jak ktoś może się ZAKOCHAĆ w obcej osobie, od razu walczyć o nią, starać się. Nie każdy się dopasuje do kogoś i sam pomysł tego programu jest dla mnie bez sensu. Oglądam z ciekawości jaką jeszcze głupotę wymyślą. 

Niestety moje ukochane katastrofy lotnicze zniknęły z yt. Teraz są tylko urywki,np. 2 i 3 cześć z 4. Wiec ogromna załamka. 

Codziennie sprawdzam moje subskrypcje na yt, uzależniłam się od tego. Na fb mogę nie wchodzić tydzień/ miesiąc ale yt to podstawa. 


Z filmów mogę polecić Incepcję, nie oglądam filmów bo mają znanego aktora, częściej mnie wkurza, że Brad Pitt jest w każdym filmie. Wolę oglądać filmy z nie znanymi aktorami.  Film jest ciekawy, fajnie zrobiony, jest o czymś innym. Nie oklepany o wampirach, nastolatkach, miłości. Jest o wnikaniu w sny innych, o tym czy można coś z nich ukraść oraz czy można je zmienić. Strasznie skomplikowany, bo rozgrywa się w życiu realnym i 4 poziomach snu. Ale jeśli się nie ma gadającego męża nad uchem wszystko można zrozumieć.

Mało tego, ale mam końcówkę sesji (ciągle pierwszy termin chociaż data poprawek dawno minęła), przygotowania do ślubu i kompletny brak czasu i kondycji. Tak ogromny, że ani razy dzisiaj nawet włosów nie czesałam! 


10 komentarzy:

  1. Niedobrze, że pousuwali tyle odcinków katastrof lotniczych - zaczynałam się w to wciągać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz nie ma co tam oglądać, są tylko wyrywki i częsci odcinków :(

      Usuń
  2. Incepcja jest naprawdę fajna. Bardzo podobały mi się projekcje w umyśle - zwłaszcza scena na Paryskiej ulicy, gdzie wszystko nagle się rozwala, albo rozpadające się miasto nad morzem. Film polecam każdemu, bo tak jak mówisz - to zupełnie coś innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie jest obejrzeć coś nowego i innego i zrobionego z takim rozmachem jak odwrócona "do góry nogami" ulica

      Usuń
  3. Intercepcja wywarła na mnie duże wrażenie. Cóż ja fanem telewizji nie jestem dlatego też nie mogę się wypowiadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Top model dla psów i ten program o szukaniu żony dla syna - masakra - jak ktoś może się na takie coś godzić ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na psy jeszcze rozumiem lae wybierać synową w konkursie?

      Usuń
  5. Niestety nie udało mi się ogarnąć Incepcji - może dlatego, że już prawie spałam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, tak często zmieniają poziomy snów, ze można się pogubić

      Usuń
  6. Uwielbiam Incepcję, genialny film, a muzyka cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies