niedziela, 3 marca 2013

Podsumowanie pielęgnacji + zapowiedź rocznego podsumowania pielęgnacji


Witajcie,

Dzisiaj jak zawsze pod koniec miesiąca wpis podsumowujący moją pielęgnację w poprzednim miesiącu. Niestety prawie cały czas walczyłam z łupieżem i nie mogłam poszaleć. Szampon "zniszczył" mi włosy, tak , ze nawet mój ukochany szampon Alterra i najlepsze dwie odzywki nie pomogły od razu! Dzisiaj jestem po 3 myciu ratującym włosy i zobaczymy co będzie. I mam zamiar jak trochę podeschnę - wyprostować włosy! Chcę zobaczyć jak się będą układać i jak długo trzymać. A zdjęcia zobaczycie w następnym wpisie - i od razu robię reklamę: będzie to wpis podsumowujący rok świadomej pielęgnacji! 

Wraz ze zdjęciami włosów. 


15
Szampon przeciwłupieżowy Catsy
Balsam aloesowy
Jedwab Biosilk
Odżywka b/s Joanna z apteczki babuni
Szampon zmył silikon pozostały z Nivea i włosy odzyskały zdrowy i sypki wygląd.
16
-

17
-

18
-

19
-

20
Wcierka kocanka + olej łopianowy
Szampon przeciwłupieżowy Catsy
Odżywka LadySPA
Jedwab Biosilk
Odżywka b/s Joanna z apteczki babuni
Odżywka LadySPA jest rewelacyjna, włosy SA boskie po jej użyciu.
21
-

22
-

23
-

24
Szampon Catsy
Odżwyka Lady SPA
Odżywka LadySPA
Jedwab Biosilk
Odżywka b/s Joanna z apteczki babuni
 Włosy kiepskie
25
-

26
-

27
-

28
-

29
Szampon Alterra
Balsam aloesowy
Spray termo ochronny Marion
Jedwab Biosilk
Odżywka b/s Joanna z apteczki babuni
Włosy okropne, szorstkie, na drugi dzień nie świeże




Na nieszczęście wypadanie powróciło- zaniedbałam wcierki, stosowałam ostry szampon przeciwłupieżowy,w między czasie je nasilikonowałam. I wypadanie wróciło! Przypadkiem odkryłam w swoim zasięgu szampon Seboradin! Chciałam odlać próbkę, na co mąż uniósł się honorem i kazał mi po prostu kupić. Pewnie myśli, że chciałam oszczędzać, a mi po prostu szkoda wydawać kasy na szampon, który może się nie sprawdzić. A za darmo mam odwlekę. Jednak jeśli tylko będę w mieście to za namowami męża dokupię odżywkę:) Ach! Już się nie mogę doczekać efektów! 

Już idę prostować włosy i składać zdjęcia w PS do porównania. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies