czwartek, 28 marca 2013

pipetka - sposób na wcierkę

Witajcie,

Odkąd dodałam wpis Sposoby na aplikację wcierek zaczęłam rozwijać i stosować nowe sposoby i nowe wcierki. Teraz znalazłam lepszy, jak dla mnie, sposób na wcierki. Jest to pipetka! Nie wiem skąd mój mąż znalazł 15-centymetrową pipetkę! To taka wygoda jak na raz wciąga ok 20-30 ml! 




Radzę uważać na szklane, bo są mniejsze  cięższe i łatwo mogą się stłuc. Tak skończyła moje pierwsza pipetka: spadła z pralki, kiedy ją na chwilę odłożyłam. Szczególnie to jest ważne w przypadku dzieci i zwierząt w domu. Wezmą do buzi, albo spadnie i się rozbije, a potem ktoś może sobie wbić albo zjeść.

spryskiwacz - inny wygodny sposób na wcierkę

Moje porady:
- wybierz jak największą pipetkę, zaoszczędzamy czas nabierając po 30 ml, a nie po 5 ml. 
- kup plastikową, a nie szklaną, jest lżejsza i bezpieczniejsza. 
- fajnie jak wcierka jest lekko ciepła, czekam ok. 20-30 min po zaparzeniu. Po prostu jest mi cieplej w skalp i wcieranie jest przyjemniejsze.
- bardzo lubię wcierać wcierkę przed myciem i po, kiedy włosy są mokre. Wcierka w tedy zostanie na skalpie kilka dni, a ja nie lubię wcierać w  suche włosy, bo w tedy tracą świeżość i objętość. 



13 komentarzy:

  1. ja najbardziej lubię atomizerem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam z nim problem jak mam mało płynu a odwracam do góry nogami pojemnik i rurka nie ma skąd wody brać. Jest to męczące i denerwujące co psiknięcie odwracać, żeby "naciągnąć" wcierki

      Usuń
  2. ja do wcierek używam butelki ze spryskiwaczem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe, może spróbuje bo na razie stawiałam na "psikacza"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z psikacza przeszłam na pipetkę i jest lepiej, szczególnie z grawitacją

      Usuń
  4. pomocny sposob :) serdecznie zapraszam Cię na mojego bloga w wolnym czasie, mam nadzieję, że zajrzysz :). zapraszam do ankiety i do obserwowania. Obiecuję Ci, że nie pożałujesz :). miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z pipetami bawię na laboratorium, więc mam ich dość :P najbardziej lubię atomizer ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z atomizerem mam problem kiedy go odwrócę do góry nogami i koniec rurki nie dostaje do płynu. Muszę odwracać, męczyć się, kombinować, a pipetką w każdej pozycji psiknę :D

      Usuń
  6. Zdecydowanie do sprawdzenia. Ostatnio pomagam sobie strzykawką, ale ciężko równomiernie nanieść wcierkę na całą długość przedziałka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pipetce chciałąm zobaczyć jak się to robi strzykawkę, ale jak sa jakieś kłopoty to się wstrzymam

      Usuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies