wtorek, 26 marca 2013

Dwa tygodnie i koniec kosmetyku?

Witajcie,


Siedzę teraz i się zastanawiam jakim cudem w 12 dni zużyłam cały mus do ciała? Jak? 225 ml w 12 dni? To mój rekord życiowy.  Więc przejdę teraz do recenzji tego zadziwiającego kosmetyku. Kosmetyk dostałam na spotkaniu podkarpackich blogerek i był jedną z rzeczy jakie zużyłam jeszcze tego samego wieczora! Firma Farmona wypuściła na rynek kokosowy mus do ciała. 



Do pierwszego użycia zakochałam się w nim. Ma wspaniałą, delikatną konsystencję, super się rozciera zaraz po kąpieli oraz przed snem. Dużym plusem jest to, że wchłania się błyskawicznie, a mała ilość wystarczy na całe ciało. Wiec dlaczego tak szybko zniknął z pudełka?



Mus używałam codziennie, oraz czasami mój mąż. Nie żałowałam sobie, ale też nie dawałam grubych warstw. Zapach ma boski, czuć kokos i banana oraz wącham kilka innych egzotycznych zapachów. 


Skład: Aqua, Isopropyl Myristate, Cyclomethicone, Propylene Glycol, Glyceryl  Stearate  Citrate, Paraffinum Liquidum, Parfum, Glyceryl  Stearate, Cetearyl  Alcohol, Musa  Sapienta  Friut  Extract, Cocos  Nucifera Oil, Butyrospermum Parkii, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Panthenol, Allantoin, Xanthan Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium Edta, Sodium Hydroxide, Limonene, Bha, Eugenol, Alpha Methyl Ionone.


Mus nawilża troszeczkę, nie daje lepkiej warstwy, szybko wnika. Jednak mimo braku spektakularnych efektów bardzo go lubię, bo rano albo zaraz po kąpieli wnika błyskawicznie i mogę się szybko ubrać. 

Pojemność: 225 ml
Cena: 10-15 zł


Wieczko było zabezpieczone folią, bardzo to cenię, bo wiem, że nikt mi tam nie grzebał. I nikt nie rozkręcił go żeby "tylko powąchać" i może kupiłam kosmetyk otwarty już miesiąc czasu? 

Wadą jest fakt, że zaraz po posmarowaniu robiło się strasznie zimno! A na taką pogodę bardzo mi to nie pasowało, za zimno było. Dobre to będzie na lato, ale na zimę nie specjalnie. 

I teraz się zastanawiam czy warto go kupić? Czy mimo tego, że jest boski warto używać coś 12 dni? Choć mam podejrzenia, że mąż porządnie się nim raczył :D  Na pewno zakochałam się w musie, jest dla mnie dużo lepszy niż balsam. Teraz będę kupować tylko musy! Ale czy z tej firmy?

36 komentarzy:

  1. Wiem coś o tym... Ja mam takie masełko do ciała z Tutti Frutti. Jest rewelacyjne! Też mi już mało zostało, bardzo szybko schodzi. Prawie codziennie się smaruję.. Nie moja wina, że tak pięknie pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwne zjawisko ... Mnie się jeszcze tak nie zdarzyło ale nieźle byłabym wkurzona szczególnie gdyby produkt przypadłby mi do gustu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też mój pierwszy raz z tak szybkim wykończeniem! Może to "wina" konsystencji musu? Bo lepiej i szybciej się wchłania i daje się wiecej?

      Usuń
  3. To Twój mąż też pachniał kokoskiem! Ja bym obstawiała, że to w dużej mierze on się przyczynił do szybkiego zużycia kosmetyku;) Następnym razem musisz przed nim chować. A mam pytanie, bo ja koooocham kokos, czy używałaś go może po goleniu nóg(chociaż nie wiem czy używasz maszynek)?Bo często te pachnące mnie podrażniają:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używałam po goleniu kremem i maszynką, ale moja skóra jest jakaś gruba i nie poczułam żadnego uczucie dyskomfortu.

      Usuń
  4. Dla mnie raczej skreślony, nie lubię niewydajnych kosmetyków ... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dlatego sie zastanawiam czy warto kupić bo smaruje sie nim bosko i ślicznie pachnie

      Usuń
  5. Cóż pewnie bym się skusiła na niego w jakieś promocji bo jestem z tych co uwielbiają zapach kokosu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Również go posiadam :) ale czeka w kolejce do skorzystania :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda,że niewydajny z niego kokosek :<. To nie na moją kieszeń ;-). Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach musi być boski. Z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I niestety jego kolega z ciemną czekoladą i pistacją jest tak samo niewydajny :) Dwa tygodnie codziennego stosowania i po nim.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny, tylko szkoda, że tak szybko się kończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To coś dla mnie :) uwielbiam kokos i banany :) a moje mazidła i tak na długo mi wystarczają, bo nie smaruję się nimi codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sobie postanowiłam, że porzadnie zadbam o siebie na wiosnę i nie szkoda mi kosmetyków, skoro ma porządne zapasy

      Usuń
  12. ładnie pachnie, ale w opakowaniu. Na ciele mi przeszkadzał, był za mdły. U mnie też szybko się skończył. Spróbuj sorbet lepszy jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno spróbuję sorbetu, wykończe zalegające balsamy i kupię sorbet

      Usuń
  13. Mój mąż w życiu nie użył żadnego balsamu i ciężko go do tego przekonać :) Kokos&banan to musi być całkiem fajne połączenie. Sama w życiu nie zużyłam tak szybko żadnego mazidła do ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój tak samo, ale to ja musze wyjść z inicjatywą.

      Usuń
  14. ostatnio wlasnie pisalam u siebie o Sweet Secret :)) cudne kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten mus :) Ale jeszcze go nie otwierałam, bo mam w użyciu inne kosmetyki tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam identyczny ale moim zdaniem zbyt szybko przechodził efekt nawilżenia:p mimo to zapach rzeczywiście jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety dla mnie ten zapach jest za słodki :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że tak szybko się skończył, ale dziwne to.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja produktu w takich opakowaniach zawsze szybciej zużywam niż w tych zwykłych ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardziej wolę takie bo mogę sobie porcjowac, a w tubkach zawsze za dużo wycisnę

      Usuń
  20. Szkoda , że mało wydajny :(
    Przy okazji zapraszam na konkurs- rosyjskie kosmetyki do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. This is a topic that is near to my heart.
    .. Take care! Where are your contact details though?


    Look into my blog - http://sonbekar.Com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam go, ale pomimo pięknego zapachu nie zakupię go ponownie. Zbyt słabo nawilżał ciało.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies