sobota, 9 lutego 2013

yves rocher szampon przeciwłupieżowy

Witajcie,

Dzisiaj mam dla Was recenzję szamponu przeciwłupieżowego z wyciągiem z nasturcji z firmy Yves Rocher





 
Opis producenta:
Szampon o lekkiej konsystencji, który skutecznie łagodzi skórę głowy i zwalcza problem łupieżu. Włosy stają się oczyszczone i pełne blasku. Formuła bez parabenów. Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z nasturcji z ekologicznych upraw, baza myjąca pochodzenia roślinnego.
Formuła łatwo ulega biodegradacji.

Znaczne zmniejszenie łupieżu stwierdzone u 82% badanych.

Nie rozumiem czemu firmy się tak tym chwalą. To oznacza że na 18% badanych ten szampon nie zadziałał. rozumiem, że nie na każdego działa to samo, ale żeby się tym chwalić? Rozumiem 98% ale 82%?


Cena: 11,90zł / 200ml

Nigdy nie miałam szamponu przeciwłupieżowego, gdyż nie był mi on potrzebny. Zawsze wszystko schodziło po 1-szym użyciu, wiec często miałam próbki, żeby nie kupować całych produktów. Ten szampon dostałam od mamy. 

Niestety ten szampon na mnie nie działa, a to oznacza że jest strasznie beznadziejny. Używałam go 4 mycia i po tym czasie nic nie pomogło! 

Firma należy do nie testujących na zwierzętach, ale stosuje
składniki pochodzenia odzwierzęcego/zwierzęcego, pochodzące z uboju zwierząt (np. kolagen, elastyna, żelatyna, łój, jedwab, piżmo, tran, kawior)

Na pewno nie kupię ponownie, na razie najgorszy szampon przeciwłupieżowy jaki miałam. 

Co myślicie o tym szamponie?
Działa na Was, czy tak jak i ja jesteście w 18 %, na których nie działa?   


Zapraszam do mojego konkursu z okazji pierwszych urodzin bloga! Można wygrać shinybox - styczeń.

19 komentarzy:

  1. niektóre szampony takie są że łupież nie schodzi po pierwszym użyciu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na moich włosach zawsze każdy , oprócz tego działał od 1 użycia

      Usuń
  2. hmm szczerze mówiąc nie wiem na mnie by to chyba nie podziałalo zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli o mnie chodzi najczęściej efekty działania szamponów przeciwłupieżowych i innych widzę po zużyciu całej butelki...myślę że ten test też był robiony po stosowaniu co najmniej przez miesiąc. Myślę że powinnaś spróbować dłużej go poużywać , bo ja go tak stosowałam i zadziałał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę sensu używa c czegoś miesiąc, chodzić z łupieżem skoro inny działa po 1 użyciu

      Usuń
  4. Jakoś ogólnie nie przekonują mnie szampony YR...

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za szamponami z yves rocher

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zraziłam się do szamponów przeciwłupieżowych. Praktycznie każdy robiła tak, że miałam go jeszcze więcej.
    Zapraszam do mnie :
    http://kosmetykomaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nigdy tego szamponu, ale jakoś YR nie przekonuje mnie do siebie w tej dziedzinie. W sumie nie wiem dlaczego. Jakieś takie bezpodstawne uprzedzenie. Mniej jestem zdziwiona, że nie działa. Zaskoczona byłabym gdyby działał.

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze go nie miałam i po twojej recenzji pewnie się na niego nie skuszę :) ale z tej firmy mam podkład, który jest świetny! może napiszę o nim recenzje ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny szampon, na szczęście nie mam łupieżu :D
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. What computer brands allow you to build your own computer?


    Also visit my homepage ... vaginal mesh lawsuit
    Stop by my web-site vaginal mesh lawsuits

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;))

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może powinnaś jeszcze go poużywać przez pewien czas? Niektóre kosmetyki potrzebują więcej czasu żeby zadziałać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widzę sensu używać coś miesiąc jak coś innego działa po 1 użyciu

      Usuń
  13. W dzisiejszych czasach trudno o dobry szampon przeciwłupieżowy. Czasem chyba nawet przypadkowy szampon może pomóc w pozbyciu się tego, bo jakoś mi się umniejszył łupież ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. skad masz informacje, ze yves rocher ma skladniki pochodzenia zwierzecego w swoich produktach? to nieprawda! tylko wosk pszczeli i miod.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z forum wizaz.pl z wątku o produktach testowanych na zwierzętach

      Usuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies