sobota, 11 sierpnia 2012

Gruba artyleria w walce z trądzikiem + jak dodawać komentarze pod stronami i jak sprawdzić ile darmowego transferu zdjeć zostało na blogu

Witajcie,
Po jakimś kosmetyku do włosów dostałam wysypu we włosach i blisko linii włosów. Są to bolące grudki, bez rdzenia i nie dające się niczym wyleczyć. Miałam też klika „pamiątek” z comiesięcznego wysypu i dużo wolnego czasu.

Moja cera:
Jest normalna ze skłonnością do wysuszania (szczególnie na policzkach) -  pomaga jej tylko olej kokosowy zamiast kremu co kilka dni
- rzadko coś wysypuje – tak 3-4 na miesiąc, ale leczę je bardzo długo. Czasem syf z ferii mam do wakacji : (
- uwielbiam OCM z olejem kokosowym

Zabrałam się za to jak zwykle z grubej rury i nie mam pojęcia co mi pomaga ;P

Rano:
Myję twarz mydłem Aleppo 30
Potem nakładam kroplę kwasu hialuronowego i kroplę oleju tamanu (kwas jak wyczytałam ma nawilżać a olej tamanu wysuszać) – tworzy się jakby powłoka, jak maseczki peel of. Dużą zaletą jest to że do 5 min i już sucho na twarzy , wszystko się wchłania. Dlatego stosuję to rano pod makijaż

Przez cały dzień jak się spocę i mam mokro na twarzy to albo myję mydłem Aleppo (uczucie suchości jak na talerzach po dobrym płynie aż piszczy) albo przecieram hydrolitem lawendowym z kroplą olejku z drzewa herbacianego (dla wysuszenie syfów) kiedy nie maluję się cały dzień


Wieczorem ogólny schemat to:
OCM (olej kokosowy + olej rycynowy + olej z drzewa herbacianego + 10 x zatężony sok z aloesu = smród straszny po aloesie) 3 razy nakładam i zmywam szmatką z mikrofibry. Czemu nie mydłem Aleppo, które jest polecane do tego? Bo lubię uczucie delikatnej tłustości i nawilżenia na twarzy, a Aleppo zdziera wszystko aż do pisku.(olek kokosowy + olej rycynowy + olej z drzewa herbacianego )
Po umyciu peeling(kawowy, kwasem jabłkowym albo korund)
Potem nakładam olej (np. naturalny olej tamanu , z pestek śliwki, jojoba, avocado) z kwasem hialuronowym , albo sam olej kokosowy, jak skóra jest strasznie sucha. 

Postawiłam na wysuszenie lokatorów, oraz nawilżenie do granic możliwości olejem kokosowym i dodawanie wszystkiego co mam z półproduktów, bo coś może zadziała.

Dodatkowo:
Peeling z kawy + oliwa z oliwek (Peeling kawowy , peling-maseczka cynamonowa)
Korund + „lepszy” olej , np. jojoba, avocado
Kilka ziarenek kwasu jabłkowego do oleju, jako peeling enzymatyczny. Ze strachu masuję ok. 2 min i zmywam.
Do OCM często dodaje super składnik, a to inny olej, sok z aloesu, kwas hialuronowy, witaminy All in one (OCM, które najlepiej na mnie działa) ( olej kokosowy + olej rycynowy + kwas hialuronowy)

Bardzo uważam z natłuszczaniem i stosuję na dzień oleje szybko wnikające (nawet kosztem nawilżenia), ale przez te upały strasznie mi się twarz poci i nawet puder spływa. Na noc te nie wnikające tak szybko, np. kokos. Od olejów grzywka mi się klei i przetłuszcza. 

Mogę popełniać błędy, mogę źle mieszać, ale ja się dopiero uczę i też chcę przetestować na sobie niektóre połączenia.

Efekty:
- czarne kropki są malutkie i często szukam ich z lusterkiem,  nie wiem, czy mogą, zniknąć na 100%? Czy to jest wykonalne? Chcę iść do kosmetyczki na oczyszczanie twarzy i w tedy zobaczę efekty.
- dużo kilkumiesięcznych syfów się wysuszyło i przyblakło
- jednak duże i bolące grudki nijak nie chcą się zmniejszyć
- jak dodam do OCM soku z aloesu (zatężony czy zwykły) jest straszne smród – jak zgniłe owoce


Macie swoje sposoby na trądzik?
Działają?
Myślałam na takie grudki bez rdzenia nakładać maść ichtiolową?
Myślicie że to dobry pomysł?
Co znaczą kolory w mydle Aleppo?




Trochę technicznie:

aby dodać możliwość komentowania pod stronami bloga wystarczy w opcjach na jednej z nich zaznaczyć zezwól na dodawanie komentarzy i gotowe - bajecznie łatwe

aby sprawdzić ile jeszcze darmowego transferu zdjęć zostało Ci na blogerze wystarczy kliknąć http://picasaweb.google.com/

10 komentarzy:

  1. mi pomogło też mleko, które poleciłaś, ale strasznie mnie wysuszyło ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze pomogło, ale szkoda ze wysuszyło

      Usuń
  2. Maść ichtiolowa jest spoko, jednak nie polecam jej na noc, bo się po prostu zetrze i zostanie na pościeli. Najlepiej w ciągu dnia. Polecam również Sudocrem. Ja nakładam go na całą buzię ok. 30min przed położeniem się do wyrka..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stosowałam maść ichtiolową jakieś naście lat temu, zaklejałam ją na noc plastrem a rano niespodzianka miała czubek - i tak teraz stosuję:) po 2 dniach grudka zniknęła:) jest różowe kółeczko, ale z innymi grudkami sobie nie radzi i teraz smaruję się maścią nagietkową

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. tak niestety, grudki albo bolące albo same we włosach i na szyi. Teraz doszły policzki tam gdzie włosy dotykają twarzy. i Zbliża się do nosa, z każdej strony co jeszcze bardziej wskazuje na włosowa przyczynę

      Usuń
  4. można wejść na fejsa Ellen Degeneres i wrzucić tam link do kanału małej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna metoda , mydeł naturalnych nie znoszę , wydaje mi się że nic mi nie dały,
    za to muszę wrócić do oleju kokosowego

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam bardzo podobny koc :D, tylko moj jest jasno brazowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Good way of describing, and pleasant paragraph to
    get data about my presentation subject matter, which i
    am going to present in academy.

    Also visit my web site registry cleaner review

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies