niedziela, 22 lipca 2012

Czesanie a rozczesywanie włosów

Witajcie,

Szukałam szczotki z naturalnego włosia i tak trafiłam do sklepu fryzjerskiego Polwell. Cena szczotki okazała się jednak za duża jak na studencki budżet.

Miła pani zapytała się mnie jaką chcę szczotkę do czesania czy rozczesywania. No to ja klasyczny zonk : a jaka jest różnica?!?! Czy to nie to samo?!?!?!

Różnica polega w budowie szczotki.
Szczotka do rozczesywania, jak sama nazwa mówi ma rozczesać włosy z kołtunów, musi być mocniejsza.

Szczotka do rozczesywania:

Szczotka do czesania:

Jak widać szczotka do czesania nie ma tych plastikowych/ drewnianych ząbków. Bez nich po prostu ślizga się po skołtunionych włosach. I nie daje takich efektów rozczesywania.

Szczotkę przed pierwszym użyciem należy wymyć szamponem. Niewymyta szczotka może powodować ekektryzowanie włosów. Oczywiście jak mamy szczotkę z naturalnego włosa musiy ją regularnie myć szamponem, żeby zawsze była czysta. Ponieważ zbierają się na niej np. resztki lakieru, odżywek czy nawet kurz. 

Mi tłumaczenie wydaje się sensowne, bo niby takie włoski mają czesać kołtuny?
Wiedziałyście o takiej różnicy w szczotkach?
Macie dwie szczotki do czesania i rozczesywania?
A może to wymysł  fryzjerów , żeby kasę zedrzeć z klienta?
Słyszałyście o różnicy czesanie - rozczesywanie?






--------------------------------


Trafiła mi się perełka w słowach wyszukiwanych dla mojego bloga:

"zdjęcia kobiet osikanych"

niestety nie u mnie na blogu znajdziecie o tym informacje:P 

32 komentarze:

  1. pierwsze słyszę o takich różnicach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a to numer jakoś się nie zastanawiałam, ze to ma dwa różne działania

    o jakie wyszukiwanie hehe:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiedziałam o takiej róznicy :D
    wychodzi na to , że mam szczotkę do czesania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak kupowalam swoja szczotke to wlasnie wahalam sie pomiedzy ta wzmocniona nylonem a zwykla. Wybralam zwykla i udaje mi sie nia rozczesac wlosy :D, wlosie jest bardzo twarde, trochę nierownej dlugosci i daje sobie rade z moimi wlosami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czesanie i rozczesywanie przerabiam na moim psie :)))) yorki mają włosy, które łatwo się plączą, o kołtunach nie wspomnę! Stąd też mamy różne szczotki..

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiedziałam,że jest jakaś różnica;)
    zapraszam,nowy post może weźmiesz w nim udział;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz się spotkałam z czymś takim :D mam jedną i do czesania i do rozczesywania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uważam, że to wymysł fryzjerów, przy odrobinie czasu można rozczesać kołtunki zwykłym grzebieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja posiadam 2 szczotki jedną włosy rozczesuję ,a drugą czeszę włosy podczas dnia ,lub słuzy do modelowania - ale szczerze powiedziawszy nigdy nie zwróciłam uwagi na to,że szczotki mają jakiś podział o_o

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam tangle teezera i nie wyobrażam sobie życia bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hahaha te kobiety osikane mnie rozwaliły xDDD

    a ze szczotkami nigdy nie zwracałam na to uwagi, teraz stosuję grzebień, bo mam kręcone kudełki ;)
    jednak wg mnie to akurat słuszna uwaga, bo te plastikowe kolce nie są zbyt zdrowe dla włosów itd. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też pierwszy raz o czymś takim słyszę o.o moja reakcja na pewno byłaby taka sama, haha :D ciekawy blog, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam o tej różnicy miedzy czesaniem, a rozczesywaniem.

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja właśnie nie mam ani takiej ani takiej... od zawsze mam plastikowy grzebień z rzadko rozstawionymi zębami i w sumie nie narzekam, chociaż coraz bardziej zastanawiam się nad kupnem szczotki z włosia dzika, ale zawsze są inne wydatki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz kupiłam szczotke z drewna i nie widzę różnicy od grzebienia

      Usuń
  15. Nigdy nie słyszałam o tej różnicy, ale wydaje się bardzo sensowna ;) Warto wiedzieć na przyszłość ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nic o tym nie słyszałam wcześniej . Mam tylko drewniany grzebień z szeroko rozstawionymi zębami. A plastikową szczotkę wyrzuciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwszy raz słysze o takiej róznicy ale cos w tym musi byc, ja mam szczotkę tylko do rozczesywania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę ;) Ale to chyba ma sens - po co katowac rozczesane włosy twardą szczotką?

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwszy raz słyszę o tym, że istnieją takie różnice ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. no proszę, nie słyszałam o czymś takim ;) ja jako kręcona właściwie tylko rozczesuję i używam do tego celu Tangle Teezera ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. WTF x 2.
    1.Nigdy nie słyszałam o takim podziale, ale ma to jakiś sens.
    2. Zdjęcia kobiet osikanych ???????????????? Co ci ludzie szukają w tym necie i w jaki sposób znaleźli się u Ciebie????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam o osikanej pokrzywie przez mojego królika- może z tąd przyszli?

      Usuń
  22. Pewnie też bym sobie zadała takie pytanie, bo różnicy bym nie zauważyła. ; D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja wyłącznie włosy rozczesuję, szczotkować ich nigdy nie lubiłam... ;)
    To z osikaniem niezłe... :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje szczotka jest niby z naturalnego włosi, a dodali do niej trochę tych plastikowych elementów i nie jestem z niej zadowolona.. Muszę poszukać czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. pierwsze słyszę :D ja w sumie i tak tylko rozczesuje po myciu, potem nie czeszę bo mam kręcone i by się napuszyły :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja jak już to tylko rozczesuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kupiłam ostatnio nową szczotkę w Naturze. Ta jest bardziej do rozczesywania, ale z tego co zauważyłam mniej niż wcześniejsza którą miałam. Nie ma tak długich ząbków. Muszę uważać, bo zdarza się, że rozczesuje samą górę włosów, a te od spodu czasami zostają splątane. Takiej szczotki do czesania jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  28. No proszę, nie wiedziałam, że są szczotki do czesania i rozczesywania, ale mi przyda się tylko do czesania. Mam proste druty, które prawie nigdy się nie kołtunią ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja ze szczotek uwielbiam Tangle Teezer :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies