środa, 29 lutego 2012

grzeszny TAG

Bardzo spodobał mi się ten tag, a ponieważ nie zostałam jeszcze nim otagowana sama się do tego zgłosiłam :)


Moich 7 grzechów głównych ;)


Zasady:
1.Odpowiedz na 7 pytań.
2.Utwórz osobny post na swoim blogu z informacją kto Cię otagował.
3.Przekaż zabawę i zasady 5 innym blogerkom.

Zaczynamy ;-)

1. CHCIWOŚĆ: Najdroższy kosmetyk, jaki kupiłaś. Najtańszy kosmetyk, jaki posiadasz.

Najdroższy jest puder mineralny z Sephory za 69 zł, plus pędzel 39 zł , a najtańsze są próbki za 2 zł które wczoraj kupiłam, a z pełnych kosmetyków balsam do włosów z Joanny za 5 zł.



2. GNIEW: Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?

Nienawidzę tanich cieni do powiek, takich od 5 zł w dół, drogich kremów za 200 zł i odżywki do włosów z Isana. Uwielbiam każdy błyszczyk z Sephory i odżywkę do włosów z Alterra - te produkty będę kupować do końca życia :)

3. OBŻARSTWO: Jakie produkty kosmetyczne są według Ciebie najpyszniejsze?

Maseczka czekoladowa domowej roboty, maseczka z banana, miodu i siemienia lnianego - połowę zjadam sama:)


4. LENISTWO: Których produktów nie używasz z lenistwa?

Nie używam balsamów do ciała i kremów do twarzy. Kupowałam ich dużo, ale nie pomagały, nie było nawilżenia to szkoda mi było tracić  kasy i czasu. Nie używałam wcześniej odżywek i masek do włosów dłużej niż 10 min , a że trzeba walczyć z grzechami teraz to zmieniłam. 

5. DUMA: Które kosmetyki dają Ci najwięcej pewności siebie?

Sephora- uwielbiam używać ich błyszczyka, pudru czy pędzla w tłumie. Są to droższe kosmetyki, i nie każdy wyda 50 zł za cień do powiek :) więc robią efekt w towarzystwie

6. POŻĄDANIE: Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?

twarz i ciało , no i charakter :)

7. ZAZDROŚĆ: Jakie kosmetyki najbardziej lubisz dostawać w formie prezentów?

Błyszczyki z Sephory, wystarczają na bardzo długo, wiec dostaję je na rocznice, bo mnie samej nie stać :) Nie lubię dostawać cieni-niespodzianek, bo nie zawsze trafią w mój gust.


Do zabawy chciałabym zaprosić:
osoby które napisały najwięcej komentarzy na moim blogu :) 
 

   meis


niestety Cysia nie posiada bloga, to nie wiem ją jak zaprosić

miłej zabawy

2 komentarze:

  1. Dziękuję za zaproszenie do zabawy. Bardzo fajny TAG. Postaram sie odpowiedzieć jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za otagowanie:)zazwyczaj nie biorę udziału w takich

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies